Beetje last-minute, maar wie heeft er zin om zondag mee te gaan? Kees (alias ZenuwKees) en ik willen weer gaan wandelen over de Utrechtse Heuvelrug. Net als vorige keer houden we het relaxt en rekening met honden die wat meer ruimte nodig hebben (mijn eigen is daar eentje van).
Dit keer stel ik wat eerder op de dag en een parkeerplaats bij het Doornse Gat voor. Hopelijk is die iets rustiger. Dit deel van de heuvelrug is wel voorzien van wat hoogteverschillen.

