Extra informatie: we lopen onder de bomen dus het blijft met dit warme weer relatief koel. De ene hond kan beter tegen hitte dan de andere dus hou daar asjeblieft rekening mee. Voor onze honden is het al snel “warm”. De water poeltjes in het gebied zullen (grotendeels) opgedroogd zijn dus neem water mee voor je hond (en voor jezelf ;-)). Graag tot straks!
Lekkere wandeling in het bos. Brede en smalle paden wisselen elkaar af. Officieel het Wildernisbos maar in de volksmond Julianabos (ligt naast JulianaToren).
We verzamelen achter het hek bij de P plaats kruising einde Bosweg/Juniperlaan.

