🐾 Wandel event bij de Groene Ster (Leeuwarden)! 🐾
Heb jij een hond die houdt van rennen, spelen en zwemmen? 🌊🐕
Dan is dit misschien wel iets voor jullie!
Bij de Groene Ster organiseer ik een gezellige gezamenlijke wandeling voor honden en hun baasjes. Er is een ruime losloopplek én een meer waar de honden lekker het water in kunnen.
👉 Wat kun je verwachten?
– Vrij spelen en samen wandelen
– Socialiseren met andere honden
– Gezelligheid voor baasjes
Lijkt het je leuk om mee te doen? Meld je aan via dit evenement! 🐾
Hopelijk tot dan!

