LET OP‼️BEGINTIJD IS VERANDERD
Een mooie wandeling door bos en heide. Als het erg warm is, kunnen we in het bos blijven wandelen. De honden kunnen ook even in het meertje afkoelen en/of drinken. Neem ook iets te drinken voor jouw zelf mee😊. Goede schoenen en geen buggy’s a.u.b. De wandeling is ca. 5km lang. Parkeren in de berm van de straat “Heetweg”.

