Update zaterdag: temp is goed dus start tijd blijft 10u. Tot straks 🐾🙂
Let op!: morgen om 10u is het, volgens de weersvoorspelling, 20 graden. Prima temperatuur om te wandelen. Mocht de temperatuur oplopen dan kan het zijn dat de wandeling wat vroeger wordt. Hou de tijd dus in de gaten! Veiligheid voorop🐾.
Lekker loslopen op de natte neuzen route. We verzamelen in het losloopgebied, achter het meest linkse poortje vanuit de P plaats gezien. De bekende spot! 😉 Wie loopt er gezellig mee?

